04 listopada 2013

Pierwsze urodziny bloga!

Stało się! Myślałam, że nie wytrwam, że 'konkurencja' mnie pożre, że nie wytrzymam psychicznie... A jednak. Udało się. Wytrwałam rok! W sobotę (2.11) minął rok od założenia tego oto bloga. ROK! Wiem, że zabrzmi to sztucznie, ale myślałam, że nie wytrwam tyle. Gdy rok temu przeglądałam blogi z recenzjami, byłam pod wielkim wrażeniem, że ktoś wkłada w to tyle pracy, za darmo. Bałam się, że mój blog, moje recenzje nie będą dość dobre, by chociaż jedna osoba je czytała. A jednak. Wiem, że dużo brakuje mi do poziomu, który w przyszłości chciałabym osiągnąć. Cały czas uczę się pisać dobre recenzje, cały czas eksperymentuję, poszukuję własnego stylu.

Chciałabym podziękować tym wszystkim, którzy wchodzą tutaj, czytają to, co napiszę, komentują. Dziękuję tym 135 osobom, które obserwują mój blog. Dziękuję, że jesteście :*

Czy wytrwam kolejny rok? Mam nadzieję. Teraz powinno być z górki, prawda?

10 komentarzy:

  1. Gratulacje! I kolejnych owocnych lat życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję urodzin. Powiem Ci szczerze, że ja o pierwszych urodzinach bloga zapomniałam :/ a były 25 października:)

    Życzę wielu czytelników i przede wszystkim wytrwałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze! czas szybko leci. gratuluję pozdrawiam ciepło i zaprasza, do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością będzie już z górki. Gratuluję i życzę, żeby blogowanie dawało Ci jak najwięcej satysfakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:) Mój mały blogowy potworek niedługo obchodzi pół roku, więc rozumiem wątpliwości (jak? chciało mi się? serio?).
    Życzę kolejnych latek i wiele udanych recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam jaka konkurencja? Blogerzy to na prawdę dobrzy przyjaciele :) Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę samych przyjemnych wrażeń przy prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, sama nie tak dawno obchodziłam rocznicę swojego bloga, więc wiem jak bardzo to cieszy :-) Życzę wytrwałości na kolejne lata!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję:)
    Po roku już łatwiej podobno;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje roczku i życzę dalszych owocnych latek blogowania.

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)