14 sierpnia 2013

Nakradłam w Biedronce.

Miejsca już nie mam, a książki i tak kupuję. Już nie mam gdzie ich upychać. Ale w Biedronce były tak tanie, tak fajne książki, że nie mogłam przejść koło nich obojętnie... Zresztą sami zobaczcie.


1. Jean Sasson, Najwa bin Laden, Omar bin Laden "Musiałam odejść" - jak to jest być żoną i synem człowieka, którego nienawidzi cały świat? 
2. Howard E. Wasdin, Stephen Templin "Snajper. Opowieść komandosa SEAL Team Six" - Lubię takie klimaty xd
3. Alloma Gilbert "Ocal mnie od złego" - Historia prawdziwa. Tyle mi wystarczy. 
4. Isobel Kerr, Alex Kerr "Nikt nie chciał słuchać" - Również historia prawdziwa. Coś czuję, że przy tych dwóch książkach troszeczkę sobie popłaczę. 
5. Stephen King "Misery" - Kupić książkę Kinga za 8 zł. Bezcenne! 
6. Stephen King "Chudszy" - Ta książka już nie jest z Biedronki. 
7. Alex Kava "Płomienie śmierci" - Ta książka jest z biedronki, ale nie była tania... :)




1. Carlos Ruiz Zafón "Książę mgły"
2. Carlos Ruiz Zafón "Pałac północy"
3. Carlos Ruiz Zafón "Więzień nieba"
4. Carlos Ruiz Zafón "Cień wiatru"
5. Carlos Ruiz Zafón "Gra anioła" - Niezły zapas Zafóna, prawda? :D 
6. Richard Paul Evans "Obiecaj mi" - Mam już dwie książki tego pana. Jeszcze żadnej nie czytałam, ale mam nadzieje, że będą dobre :D 
7. Michel Schneider "Marilyn, ostatnie seanse" -  Marilyn <3 Najpiękniejsza kobieta wszech czasów! Koniec. Kropka!



Wszystkie książki (oprócz dwóch ostatnich w pierwszym stosiku) kupione za 8 zł. Wydania kieszonkowe, które uwielbiam <3

47 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci książek Zafon'a :-) Chyba sama się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie ich zazdroszczę! Za 8 zł za sztukę... Byłabym głupa gdybym ich nie kupiła :)

      Usuń
  2. Kupiłaś o wiele więcej ode mnie, ja tylko trzy książki. 'Ocal mnie od złego', która widzę, że też tu masz. Ciekawa jestem naszych opinii. Wziełam jeszcze coś Tolkiena, no i 'Gre anioła', bo pozostałych w mojej Biedronce nie było. Polecam ci 'Księcia mgły', jak i również 'Misery'. Fantastyczne książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa książki "Ocal mnie od złego". Mam nadzieję, że dostarczy mi, i Tobie również, wielu emocji. "Misery" polecać nie musisz :D Toż to King <3 A "Książę mgły"... Po przeczytaniu "Mariny" jestem zakochana w Zafonie, więc wiem, że się nie zawiodę.

      Usuń
  3. Polecam "Misery", świetna książka. Chyba czas wybrać się do Biedronki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga nikt nie musi mi polecać :D Ale dobrze wiedzieć, że "Misery" to coś na prawdę dobrego :D

      Usuń
  4. Faktycznie tanio, chyba muszę wyjść do biedronki:) A Zafonowy stosik zacny, chociaż za nim nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz się wybrać. Za te pieniądze, aż żal nie kupić jakiejkolwiek książki :)

      Usuń
  5. U mnie już Zafona nie było, ale te 3 osobne sobie już kupiłam, a trylogię siostra czytała to wystarczy:)
    ,,Nikt nie chciał słuchać" również i u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obskoczyłam 2 biedronki i jakoś udało mi się zdobyć 5 książek Zafona.

      Usuń
  6. Naprawdę świetne łupy! Jedyny minus wydań kieszonkowych dla mnie to mała czcionka, która szybciej męczy oczy :/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś mała czcionka nie przeszkadza. Wolę małe, poręczne książki.

      Usuń
  7. Cien wiatru i Gra aniola tez za 8 zl? Ojej czemu mnie nie ma w PL :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Też w Biedronce kupiłam "Misery" :) Oprócz tego mam jeszcze "Szepty dzieci mgły i inne opowiadania".
    Ale powiedz mi jedno: "Snajpera" też masz z Biedronki?! Bo u mnie takiej książki nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z Biedronki. Tylko z tego co czytałam tam u nich na stronie, to co sklep, to są inne książki. U mnie na szczęście są 3 biedronki (choć miasto wcale nie jest takie duże), więc z każdej mam po trochę :D

      Usuń
    2. W takim razie przejdę się dzisiaj do drugiej - i ostatniej - Biedronki u mnie, może tam będzie :)

      Usuń
    3. Będę trzymać kciuki :)

      Usuń
  9. Z Biedronkowych kupiłam na razie "cień wiatru", mimo że już czytałam (ale dawno, więc czuję się usprawiedliwiona) :) chciałam też coś Kinga, ale to co mieli, już czytałam :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Misery" nie czytałam, więc kupiłam. Był jeszcze "Cmętarz zwieżąt" no ale to czytałam...

      Usuń
  10. Zafon <3 Uwielbiam Zafona i jego twórczość. Z tych książek, które tu wymieniłaś, czytałam wszystkie z wyjątkiem 'Więźnia nieba', a oprócz tego jeszcze 'Marinę'. Zafona gorąco polecam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Marinę" czytałam, i to właśnie dzięki tej książce polubiłam Zafona.

      Usuń
  11. Ja jakoś nie lubię wydań kieszonkowych :p Polecam "Chudszego" S. Kinga.
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam kilkakrotnie - Kinga polecać mi nie trzeba :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  12. Misery <3 -cudowna książka! :D Chciałabym tą o żonie Bin Ladena kiedyś przeczytać. Generalnie fajne pozycje złapałaś ;) Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z "Misery" jestem szczególnie zadowolona :)
      Także jestem ciekawa tej książki o żonie bin Ladena. Zapewne będzie mocna!

      Usuń
  13. Ja również skusilam się na wyprzedaż w Biedronce. Zazdroszczę książek Kinga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzechem byłoby się nie skusić :D

      Usuń
  14. Masz szczęście, że wyłowiłaś takie skarby :) Ja nie lubię wydań kieszonkowych, więc nawet nie polowałam na nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę musiałam się naszukać, żeby wydobyć takie cuda :)

      Usuń
  15. co za piękne widoki, zazdroszczę Ci tych nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, to witam w klubie, bo ja też nie mam miejsca w pokoju, a stosy ciągle powiększają się... :) Tak to już jest z nami - molami książkowymi. Również zaopatrzyłam się w "Nikt nie chciał słuchać", a "Ocal mnie od złego" kupiłam wcześniej. Natomiast reszty zazdroszczę, nie licząc "Księcia Mgły", którego czytałam, a także "Obiecaj mi", bo tę lekturę mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale co zrobić, gdy do kupienia są takie perełki? :D
      "Ocal mnie od złego" zapowiada się na prawdę świetnie! Liczę na mocną lekturę.

      Usuń
  17. To nie fair! U mnie w Biedronce nie było takich fajnych książek, tylko same badziewia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie nie fair. Chociaż i u mnie zdarzały się książki zdecydowanie beznadziejne :D

      Usuń
  18. Ile wspaniałych książek :D U mnie w Biedronce też nie było tych powieści.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaszalałaś! Ja kupiłam pięć i to i tak z małymi wyrzutami sumienia, bo w końcu tyle książek już czeka na przeczytanie. Z resztą u mnie chyba nawet nie było takiego wyboru.
    Uwielbiam takie promocje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie promocje uwielbiam jeszcze bardziej :D

      Usuń
  20. Ja kupiłam "MIsery", która juz zdążyłam przeczytać i "Przebudzenie" Katarzyny Zyskowskiej-Ignaciak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to wpadnę do Ciebie przeczytać recenzję "Misery"

      Usuń
  21. Sama chętnie ruszę po takie "łupy" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie nie było takiego wyboru ;) A propo Evansa - jego książki to dobry wybór ;) Wielu ludzi się nad nim zachwyca ;) Osobiście czytałam 2. Tytułu pierwszej, która az tak bardzo mi się nie spodobała, nie pamiętam, ale druga: "Szukając Noel" przeczytałam w momencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. witaj w klubie ! ja tak samo w Biedronce dostałam szału kupowania! Wszystkie Zafona był moje, zapraszam na mój blog, gdzie także znajduje się stosik Zafonowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej. Dzisiaj jak byłam w biedronce to były tylko same lektury. Czy książki jeszcze wrócą?

      Usuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)