29 sierpnia 2013

Książki na wrzesień.

Wybrałam się do biblioteki tylko po Pottera. Byłoby grzechem wyjść z biblioteki tylko z jedną książką... Wrzesień, przynajmniej czytelniczo, zapowiada się meeeeeeeeeeega wspaniale <3



1. John Boyne "Chłopiec w pasiastej piżamie" - Oglądałam film. Niestety. Więc wiem jak ta historia się zakończy. Niestety. Ale książkę przeczytam.
2. Katarzyna Michalak "Mistrz" - Nie wiem czego się spodziewać po tej książce. Na LubimyCzytać zdania co do tej książki są bardzo podzielone. Zobaczymy.
3. Tess Gerritsen "Ogród kości" - Toż to Gerritsen, jak mogłabym przejść koło tej książki obojętnie?
4. J.K. Rowling "Harry Potter i Insygnia śmierci" - Ta książka nie jest z biblioteki. Pożyczona od koleżanki.
5. J.K. Rowling "Harry Potter i Książę półkrwi" - Jak wyżej :)
6. J.K. Rowling "Harry Potter i Zakon feniksa" - Jestem w trakcie czytania <3

35 komentarzy:

  1. Na "Chłopca w pasiastej piżamie" czaję się w bibliotece od dawna, a moja rezerwacja jakoś nie nadchodzi... Jestem ciekawa Twojej opinii :)
    Swoją drogą, co tak wszyscy HP w te wakacje czytają? :P no, ale lepiej późno niż wcale! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem przyjemnego czytania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja HP czytałam już z jakieś dobre 5-6 lat temu ale zastanawiam się czy może nie odświeżyć sobie pamieć ;) Na "Chłopca w pasiastej piżamie" tez się czaje ale niestety moja biblioteka jak na razie nie posiada go w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do HP zawsze warto wrócić. To chyba jedna z tych książek, które nigdy się nie znudzą. Za każdym razem są inne, wyjątkowe. Mi się na szczęście poszczęściło, i jakimś cudem trafiłam na "Chłopca..."

      Usuń
  4. POZAZDROŚCIĆ HARREGO POTTERA !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam
    Mistrza" i "Chłopca w pasiastej piżamie"- polecam. Co do Pottera to oglądałam ale jakoś nie mogę się przekonać do książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki są o niebo, nie, o trzy nieba lepsze!!! Ekranizacje są dobre, ale książki to mistrzostwo!

      Usuń
  6. Gerritsen <3 Tej akurat nie czytałam, ale autorkę ubóstwiam. "Chłopiec w pasiastej piżamie"... warto! No a Potter to wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gerritsen to już na prawdę klasa światowa. Że "Chłopca..." warto, to wiem :) Potter - wiadomo <3

      Usuń
  7. Harry'ego sama z chęcią bym w końcu przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem na co jeszcze czekasz :D Dużo tracisz, uwierz mi :)

      Usuń
  8. Niedawno przeczytałam "Mistrza" i bardzo mi się podobała ta książka. A Potter to Potter, wiadomo - sama planuję go sobie powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pottera można czytać do znudzenia. Wiem, że kiedyś do niego wrócę. Na bank!

      Usuń
  9. Łaszę się na "Ogród kości" Potter nie dla mnie . Być może jeszcze do niego nie dorosłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potter jest dla każdego. Wystarczy się tylko przemóc, i wziąć w łapki pierwszą część :) Dalej już samo pójdzie :)

      Usuń
  10. Kiedyś za Pottera się wezmę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie to prędzej, niż później :D

      Usuń
  11. Nie znam jedynie "Chłopca w pasiastej piżamie". "Mistrz" mnie nie zachwycił, Gerritsen to Gerritsen:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powinnaś nadrobić z tą lekturą, bo wiem, że warto.

      Usuń
  12. Jestem ciekawa jak spodoba ci się 'Mistrz' :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa jak Ci się spodoba Mistrz, sama mam w planach ten tytuł :) Chłopca w pasiastej piżamie czytałam, oglądałam też ekranizację i naprawdę polecam, bardzo wzruszająca historia, a Harry wiadomo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, biorąc pod uwagę bardzo różne recenzje tej książki. Harry wiadomo <3

      Usuń
  14. Czytałam dwie od góry, miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę przeczytać Twoje recenzje :)

      Usuń
  15. Mm... widzę Potter'a - świetny wybór! Kocham go <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście, stos smakowity:)
    Podebrałabym "Chłopca...":)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejciu, jak tu ładnie!!!!!! Super!!!!!!!!!!! Bardzo, bardzo mi się podoba nowy wygląd. Rewelacja.

    A co do stosu to muszę wreszcie się wziąć za Pottera, bo wstyd nie znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Chłopiec w ..." niedawno czytałam, rewelacyjna książka - miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)