19 lipca 2013

A szczęśliwym zwycięzcą konkursu jest...

Tak, wiem, że losowanie miało odbyć się 30 czerwca. Przepraszam was za prawie 20-dniowy poślizg. Dlaczego mnie nie było już tłumaczyłam, teraz już na szczęście wróciłam i czas ogłosić szczęśliwego zwycięzcę! Do wygrania były dwie książki: Tess Gerritsen "Dawca" oraz A.D. Miller "Przebiśniegi". Obiecałam także, że jeśli zgłosi się więcej niż 20 osób, dodam książkę niespodziankę :)


A więc... Maszyna losująca wylosowała:




Gratulacje dla Kornelii Pikulik!!!
Na mejla - milanowa@onet.pl proszę o wysłanie danych. Książki postaram się wysłać na początku przyszłego tygodnia. 



Zauważcie, że zgłosiło się aż 60 osób!!!! Liczyłam na 10, góra 15 osób... Ale 60? Łał.!

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę okropnie, jestem wielką fanką Tess Gerritsen :)

    Zapraszam: im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! Pięknie się zaczął ten weekend:)
    Mail z moimi danymi już wysłałam.
    A teraz z niecierpliwością czekam na paczuszkę:)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)