30 maja 2013

Książki na czerwiec.

Fiu, fiu. Wczorajszy wypad do biblioteki uważam za szalenie udany! Takie cuda udało mi się "upolować", że aż sama sobie się dziwię :)

1. James Patterson "Cztery ślepe myszki" - Genialny psycholog i agent FBI, Alex Cross w akcji!
2. Harlan Coben "Obiecaj mi" - Jest ktoś, kto nie kojarzy tego autora? Wątpię. Myron i jego kolega, Win w akcji. Cudownie!
3. Matt Baglio, Antonio Mendez "Operacja Argo" - Filmu nie oglądałam, więc książkę mogę przeczytać.
4. Chris Tvedt "Na własną rękę" - Autora w ogóle nie kojarzę. No ale skoro jest to "Gwiazda skandynawskiego kryminału..." to czego chcieć więcej?
5. Carlos Ruiz Zafon "Marina" - O tym autorze słyszałam, czytałam i wstyd, że jeszcze nic od niego nie przeczytałam. Czas nadrobić :)
6. G. J. Moffat "Piętno stokrotek" - Debiutancka książka tego autora. Zobaczymy, czy słusznie jest porównywany do Grishama :)

____________________________________________________________________________

Ogłoszenia:
1. Dodawajcie mój blog do obserwowanych za pomocą Google +
2. Zgłaszajcie się do konkursu TUTAJ

23 komentarze:

  1. Prezentuje się imponująco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Jestem bardzo zadowolona z tego stosiku :)

      Usuń
  2. Rewelacyjny stos! Sama bym takim nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko żadna książka mnie nie zawiodła :D

      Usuń
  3. Czytałam "Marinę", powieść jest klimatyczna i jestem ciekawa, jak Tobie przypadnie do gustu. Chętnie bym Ci podebrała kryminały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa książki Pattersona, czekam na recenzję! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory mnie nie zawiódł, a przeczytałam już 3 książki od niego. Więc jestem dobrej myśli :D

      Usuń
  5. Wszystkie z chęcią bym przeczytała. :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Obiecaj mi" czytałam. Bardzo mi się podobała. Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu to Coben :) Książka musi być świetna :)

      Usuń
  7. super stos, czekam na recenzje, bo żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stos, właśnie zabrałam się za "Marinę", bo też nie czytałam jeszcze nic Zafona. :) Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twoją recenzję "Mariny" :)

      Usuń
  9. Również nie oglądałam "Operacji Argo", chyba zacznę własnie od książki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego czytania, miałbym ochotę na "Operację Argo". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny stosik. Raz już czytałam jedną książkę Pattersona, jednak nie zbyt mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych książek, które tutaj pokazałaś, czytałam jedynie 'Marinę' i szczerze polecam, mnie bardzo przypadła do gustu :) Zresztą czytałam już kilka książek Zafona i żadna mnie nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marinę przeczytałam w jedno letnie popołudnie, wciągająca książka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej interesuje mnie 'Marina' autorstwa jednego z moich ulubionych autorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wizyta w bibliotece rzeczywiście udana :)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)