22 maja 2013

A na półkach miejsca już nie ma...

Miejsca na półkach już nie ma, a ja mimo to kupuję nowe książki... No ale jak oprzeć się się takim cudom?

1. Joe Alex "Gdzie przykazań brakuje dziesięciu" - Wszystkie 5 książek kupione na allegro za 20 zł. Stan idealny, właściwie wyglądają jak nowe. Wydawnictwo - Zielona Sowa
2. Joe Alex "Zmącony spokój Pani Labiryntu"
3. Joe Alex "Cichym ściągałam go lotem..."
4. Joe Alex "Śmierć mówi w moim imieniu"
5. Joe Alex  "Cicha jak ostatnie tchnienie"
6. Alessandro Del Piero "Gramy dalej" - Fanka Milanu czyta książkę o piłkarzu Juventusu? Co najmniej dziwne... No ale nie mogłam się oprzeć. Del Piero to Del Piero. Geniusz. Inzaghi i Del Piero... To było coś... :) Wydawnictwo - SQN
7. Michael Baignet, Richard Leigh, Henry Lincoln "Święty Graal, Święta krew" - książka, na którą polowałam już od dłuższego czasu. Tematyka bardzo kontrowersyjna, ale ja specjalnie wierząca nie jestem, więc nie będzie problemu z czytaniem. Książka nie dla wszystkich. Wydawnictwo - Vis-a-Vis/Etiuda.

19 komentarzy:

  1. Sporo tych książeczek :) Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedze, ze ksiazki Joe Alex górą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joe Alex nic jeszcze do tej pory nie czytałam- ciekawa jestem ich zawartości dlatego czekam ze zniecierpliwieniem na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tych książek :D

      Usuń
  4. "A na półkach miejsca już nie ma" - skąd ja to znam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie jestem sama :)

      Usuń
  5. też tak mam - tytułów ze stosu nie kojarzę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Duużo czytasz.. Zazdroszczę takiego zbioru. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze zobaczyć zdjęcie stosiku i nie chcieć z niego żadnej pozycji. Uff, ulga. A Tobie życzę przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te książki Joe Alex to faktycznie okazja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O zazdroszczę Co Joe Alex ... idę przekopać Allegro.

    OdpowiedzUsuń
  10. też się ostatnio obkupiłam, ale wychodzę z założenia, że jak jest okazja to trzeba z niej korzystać. dobrych książek nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)