21 kwietnia 2013

Stosik kwietniowy.

Uwielbiam promocje w Biedronce <3. Tylko dlaczego one są zawsze wtedy kiedy z kasą jest słabo? Słabo dlatego, że w końcu zainwestowałam w aparat! Od teraz zdjęcia stosików będą o niebo lepsze :D

1. Michael Schorield "Pomóc Jani" - Historia prawdziwa. Tyle mi wystarczyło, żeby kupić tą książkę. Lubię czytać o historiach, które wydarzyły się na prawdę... A, że większość z takich książek to historie bardzo smutne, niesprawiedliwe itp... No cóż... Wydawnictwo - Znak.
2. Tanya Valko "Arabska żona" - Nie wiem dlaczego, ale uwielbiam czytać książki, których akcja dzieje się w "tamtych" okolicach, czyli Arabia, Indie, Afganistan itd... Wydawnictwo - Prószyński i S-ka.
3. Dorothy Howell "Torebki i strzelanina" - Książka wygrana w konkursie u Pauliny. Ufundowana przez portal Zbrodnia w Bibliotece :) Wydawnictwo - Bellona.

Ciekawe tylko, kiedy ja znajdę czas na przeczytanie tego... Czeka mnie jeszcze King z 1200 stronami...

Dobrej niedzieli wszystkim :)
P.S u was też taka ładna pogoda? :)

18 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa "Torebek i strzelaniny", oczywiście :) A King z 1200 stronami... czyżby "To"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie "To" :D Aż boję się za to zabrać :D

      Usuń
  2. Czytałam niedawno Arabską żonę, powinna być obowiązkową lekturą dla dziewczyn zakochanych w Arabach, chociaż nie każdy taki jest zły.

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Arabska żona" - to może być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaki to aparat kupiłaś? :) Zdjęcia rzeczywiście lepszej jakości :D Miłej lektury. Pogoda w Warszawie ładna, w sensie słoneczna, bo poza tym jest raczej chłodno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Arabską żonę" i "Arabską córkę". Seria warta zwrócenia uwagi, sama muszę się jeszcze zabrać za dwie kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda zaiste rewelacyjna :D Twoje książki również, więc nie mogę się doczekać recenzji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Torebki i strzelanina" brzmi ciekawie :) miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Torebki i strzelanina" to mnie zainteresowało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chwilowo mam przesyt literaturą tamtych stron (chodzi mi o Arabską żonę;), ale Twoją recenzję chętnie przeczytam, natomiast Torebki i strzelanina faktycznie intrygująco brzmi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak mam. Czasu coraz mniej, a książek coraz więj. Przyjemnego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem takie promocje jak są w Biedronce powinny byc we wszystkich sklepoach tego typu, bo nam, Czytelnikom, daje to szanse na nabycie wielu wspanialych pozycji po okazyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się skusiłam na Pomóc Janii, bo Arabską żonę mam już w domu. Przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego czytania :)
    u mnie dziś słoneczko nawet się pokazało pomimo pochmurnych prognoz...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj kuszą te biedronkowe promocje, kuszą :)
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)