01 kwietnia 2013

Podsumowanie marca.

Kwiecień nastał a za oknem jak w grudniu. Śniegu po kostki... Już mam dosyć tej zimy. Chcę lato.

Marzec okazał się bardzo dobrym miesiącem pod względem czytelniczym. Przeczytałam 11 książek w tym dwa e-booki. Dużo czy mało, nie wiem. Ja jestem bardzo zadowolona. Pełna lista TUTAJ.







Najlepsza książka - Zdecydowanie Jack Ketchum - Jedyne dziecko. Bardzo długo jej nie zapomnę.
Najsłabsza książka - Patricia Cornwell - Predator.
Liczba przeczytanych stron - 3172, co daje dziennie 102 strony.


Dziękuję również za 8,927 odwiedzin, 812 komentarzy oraz 80 obserwatorów.


Uważam marzec za udany. Zobaczymy co przyniesie ze sobą kwiecień :) Oby lepszą pogodę...

28 komentarzy:

  1. Ketchuma też właśnie z chęcią bym przeczytała ;)

    Świetne wyniki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ale ostrzegam - wstrząsająca książka.

      Usuń
  2. 11 to dobry wynik, aż bym chciał, żeby mi też tak szło ale lenistwo chyba wygrywa czasem :) Jacka Ketchuma muszę coś przeczytać w końcu ;)
    A no i że tam kilka komentarzy to może ode mnie to nie ma za co :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wynik:) a co do śniegu, w sumie to nic dziwnego w kwietniu (kwiecień plecień itd.), ale rzeczywiście wyjątkowo długa zima no i pierwszy raz są tak zaśnieżone Święta Wielkanocne. Wczoraj czułam się jak w Boże Narodzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, żeby kiedykolwiek tyle śniegu było na Wielkanoc. Dzieciaki zamiast lać dzisiaj wodą, będą rzucać się śnieżkami :)

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku i życzę, aby kwiecień był jeszcze lepszy, chociaż i w marcu bardzo dobrze Ci poszło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiecień już tak dobry nie będzie, ze względu na szkołę i naukę. No ale zobaczymy :)

      Usuń
  5. Tej książki Ketchuma akurat nie czytałam, ale coś mi się wydaje, że o jego każdej powieści długo się pamięta. W kwietniu niech już się zacznie ta wiosna, bo na ten śnieg nie mogę patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach "Straceni". Ciekawe czy chociaż w połowie będzie tak dobra jak "Jedyne dziecko".

      Usuń
  6. O tak.. oby w kwietniu była lepsza pogoda, bo jak patrzę za okno to mi się nic nie chce ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plus jest taki, że zamiast iść na spacer, można siedzieć w domku i czytać :)

      Usuń
  7. Gratuluję takich osiągnięć i dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dobrych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I u mnie Ketchum w kategorii "najlepszy", ale horror :) Tak... pogoda zrobiła nam nielichego psikusa... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jedyne dziecko" to horror w czystej postaci. Zgadzam się.

      Usuń
    2. Naprawdę to jest takie dobre?! O kuźwa, a ja już wróciłem z biblioteki z dwoma innymi książkami pod pachą :). No cóż kiedyś napewno nadejdzie jej 5 minut ;D.

      Gratuluję tak wysokiego wyniku ;P! Sam nie wiem ile w tym miesiącu przeczytałem, ale wiem, że i tak za mało :).

      Pozdrawiam!
      Melon

      Usuń
  10. Ketchuma muszę muszę przeczytać, jego "Dziewczyna z sąsiedztwa" na długo pozostała mi w pamięci. A wyniku gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wyników. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Jedyne dziecko" faktycznie rewelacja, czytałem kilkanaście miesięcy temu, a wciąż mam książkę żywą w pamięci.
    Dołączam jako pierwszy obserwator kwietnia - oby do setki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam tyle samo książek ! :) Oby byla lepsza pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyników :)
    Książek Ketchuma rzeczywiście długo nie można zapomnieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Faktycznie, nie można. Ale to chyba dobrze. Geniusz autora.

      Usuń

  15. Gratuluję wyniku!! Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)