31 grudnia 2012

Podsumowanie i plany na nowy rok.

Koniec roku, czas na podsumowanie. Co prawda mój blog funkcjonuje dopiero od niecałych dwóch miesięcy, więc będzie to podsumowanie tego właśnie okresu.

Podsumowując:

Liczba wyświetleń: 3421
Liczba obserwatorów: 49
Liczba postów: 43
Liczba komentarzy: 321

A w tym czasie napisałam 22 recenzje książek, reszta postów dotyczyła zapowiedzi, recenzji filmów oraz innych mało ważnych rzeczy :)


Jeśli chodzi o moje książkowe postanowienia na nowy rok to chciałabym:


1. Przeczytać przynajmniej 15 książek polskich autorów. 

2. Przeczytać całą serię książek Harlana Cobena z Myronem Bolitarem. (do tej pory przeczytałam już 3, czyli do przeczytania zostało mi jeszcze 7)

3. Przeczytać przynajmniej 5 książek Stephena Kinga.

4. Przeczytać 5 książek Alex Kavy.

5.  Przeczytać wszystkie części sagi Dollangangerów autorstwa Virginii Cleo Andrews.


Tak, wiem, dużo tego, ale przecież o to właściwie chodzi w postanowieniach noworocznych, żeby rzucić sobie samemu wyzwanie, i na koniec roku się z tego rozliczyć. Ja mam nadzieję że chociaż połowę z tego uda mi się zrealizować :) 

18 komentarzy:

  1. Świetne wyniki jak na 2 miesiące !
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała statystyka... gratuluję :-) Sama mam zamiar w przyszłym roku przeczytać więcej książek S. Kinga :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że uda Ci się przynajmniej wypełnić punkty nr 2 i 3 - Stephen King to mój ulubiony pisarz, a książki z Myronem i Winem są miejscami tak zabawne, że szkoda ich nie poznać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyniki, życzę powodzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję doskonałych wyników jak na tak krótki czas blogowania! Życzę realizacji planów i wytrwałości, chociaż już pewnie zdążyłaś sie przekonać, ze książkowa blogosfera uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne statystyki :) Gratuluj! Szcześliweg Nowego Roku i spełnienia swoich postanowień ;)
    recenzje-literackie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników i życzę, abyś przeczytała wszystko, co sobie postanowiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników i trzymam kciuki, żebyś spełniła swoje postanowienia:)

    PS Zapraszam do mnie: http://zacisze-ksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja życzę Ci, byś w Nowym Roku znalazła spontaniczne szczęście i zapomniała o planach, wyzwaniach, itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyniki jak na 2 miesiące. Zyczę ci na Nowy Rok wszystkiego najlepszego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia w realizacji planów czytelniczych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobre statystyki :)

    wszystkiego dobrego w trzynastym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny wynik, a postanowienia mamy podobne;) Przypomniałaś mi o Harlanie Cobenie. Życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wyników i życzę powodzenia w realizacji postanowień na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To postanowienie z Kingiem chyba sobie podkradne, bo wciąż nie mogę się zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkradaj :) Książki Kinga po prostu trzeba czytać. Jak najwięcej :)

      Usuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)