21 grudnia 2012

Criminal Minds w wersji książkowej :)

Ogląda ktoś z was "Zabójcze umysły" ? Ja oglądam, i to wręcz nałogowo. Jeden z lepszych seriali w kategorii "detektywistyczne". Przeglądałam właśnie nowości na LubimyCzytać.pl i trafiłam na 3 książki na podstawie tego serialu.



 



Autorem tych książek jest Max Allan Collins, o którym pierwszy raz w życiu słyszę, ale na te 3 książki od jutra zacznę polować. Fanką serialu jestem ogromną, więc książki muszę mieć! W Empiku jest tylko jedna z nich. Muszę dokładnie poszukać, bo może zdążę zrobić sobie sama prezent pod choinkę :)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam Criminal Minds. Posiadam książkę "Ostre ciecię", ale jeszcze jej nie czytałam. Udało mi się ją upolować za 10 zł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Ci się okazja trafiła :) Ja najprawdopodobniej zamówię wszystkie 3 książki na allegro :)

      Usuń
  2. Serial iwuelbiam, podobnie jak powstały do niego "Okiem sprawcy", a książki są równie interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że już nie ma okiem sprawcy. Bardzo dobry serial był.

      Usuń
  3. Nie miałam przyjemności obejrzeć ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki na podstawie zabójczych umysłów? Ja to MUSZĘ przeczytać. Nie wiem kiedy, jak i za czyje pieniądze, ale muszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tymi pieniędzmi zawsze jest największy problem, nie? :) Mam tak samo :D

      Usuń
  5. Uwielbiam ten serial! Tylko z najnowszym sezonem nie jestem na bieżąco, mało czasu, ale mam nadzieję to nadrobić. O książkach slyszalam i niestety spotkałam się z negatywna opinia na ich temat :( ale z chęcią kiedyś, jak uda mi się jakąś zdobyć, sama wyrobie sobie zdanie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)