17 listopada 2012

Step Up 4 Revolution + zakup :)




Dzisiaj nie o książkach :) Ciekawe czy ktoś z was jeszcze nie oglądał Step up 4? Jeśli jakimś cudem znajdzie się taka osoba, niech jak najszybciej to nadrobi :) Oglądałam ten film wczoraj, i jestem pod ogromnym wrażeniem :) Bardzo dobrze zrobiony film, z przesłaniem. Co jednak nie zmienia faktu że dla mnie pierwsza część jest nie do pobicia. Była najlepsza, i lepszej już nie nakręcą. Ale 4 część daje radę, na prawdę warto obejrzeć :)









Byłam wczoraj w Biedronce i nie mogłam nie kupić nowej książki :D Hahaha cała ja :D Zapłaciłam aż całe 15 zł :D






Odludne miejsce nad jeziorem. Wzajemna fascynacja dwojga ludzi, którzy pragną ukryć się przed światem. Ona zadarła z gangsterami. On ma niewyrównane rachunki z przeszłości. Choć sobie nie ufają, ulegają wzajemnemu magnetyzmowi. Wkrótce przekonują się, że oprócz skłonności do popadania w kłopoty łączą ich również ogniste temperamenty. Jednak dopiero gdy po piętach zaczynają im deptać dawni wrogowie, robi się naprawdę gorąco...  



Zapowiada się fajnie :) Ale nie wiem kiedy zacznę ją czytać. Mam już chyba z 6 książek które czekają na swoją kolej. Nie wiem kiedy ja na to czas znajdę.


Dzisiaj mecz Milanu. Z Napoli... Ojj będą baty... :( Niestety!


13 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj jadę na ostatnią część Zmierzchu -zobaczymy jak im to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam pierwsze dwie części Step Up i już mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zanim obejrzałam 4 część też tak myślałam :D:D

      Usuń
  3. A ja chyba nie widziałam żadnej części Step up ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza część była najlepsza, potem niestety było już gorzej... Co do Milanu, normalnie serce boli jak się na nich patrzy :( Ale mój brat mnie dzisiaj nawiedził i zostaje do jutra, więc bez meczu się nie obejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezioro mam na półce, czekam na chwilę wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobała mi się pierwsza część "Step Up" :D
    A co do książki z Biedronki... Czasem można tam znaleźć naprawdę ciekawe pozycje do czytania.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam jeszcze tego filmu , ale poprzednie części mi się podobały więc myśle , że tą w krótce też obejrze .
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Film jest mega, zgadzam sie ze 1 czesc jest najlepsza, ale nastepne tez sa dobre.:)
    zapraszam http://mj-everforever.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taniec mnie jakoś szczególnie nie pasjonuje, ale z chęcią obejrzałabym czwartą część. Co do książki to pierwszy raz widzę ją na oczy, dlatego czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  10. JA jeszcze nie oglądałam, a to wszystko z powodu braku czasu. Mam nadzieję,że jak najszybciej będę mogła to nadrobić, bo słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii na ten temat :) Ja też byłam w Biedronce w niedzielę. Kupiłam "Nieśmiertelni. Miłosne opowieści Wampiryczne" i "Przepowiednię" P.C. Cast :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na razie widziałam trzy części Step Up'a, ale domyślam się, że w wakacje będę miała dość tanecznych filmów. :D
    Z tych części co ja obejrzałam to najbardziej mi przypadła do gustu dwójeczka. Mam wiele piosenek, które przewinęły się w tym Step Up'ie :D
    Ja też kupuję książki w Biedronce (jak się trafiają perełki).

    Pozdrawiam!

    recenzentka-eurydyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Step up wszystkie części. Tą oglądałam na TVN-ie i byłam pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)